Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@16:38:09 GMT

کرونا جان کودک ۱۰ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۸۰۸

کرونا جان کودک ۱۰ ساله را گرفت

غلامعلی حاجی‌عرب در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهرستان چادگان در وضعیت قرمز قرار دارد که انتظار می‌رود مسافران، گردشگران و شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت چادگان گفت: طی چند روز گذشته دو نفر از هم شهرستانی‌ها در اثر کرونا جان خود را از دست دادند که یکی ‌ از آن‌ها کودک ده‌ساله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: از شهروندان عزیز درخواست داریم با رعایت اصول بهداشتی فردی و اجتماعی توصیه‌شده مواظب سلامت خود و خانواده باشند و از برگزاری و شرکت در هرگونه مراسم در منازل و آرامستان‌ها خودداری کنند.

حاجی‌عرب گفت: از سالمندان تقاضا داریم از هرگونه اجتماعات پرهیز کنند و بیماری کرونا را جدی بگیرند تا شاهد حوادث تلخ در شهرستان نباشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل دامپزشکی استان مازندران از ضبط ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی خبرداد.

به گزارش ایسنا، حمزه آقاپور کاظمی امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: طی همکاری صورت گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف شد.

وی افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ‌های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بودند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله‌ها افزود: از این دو خودرو تعداد ۴۰۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل نداشتن نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضاء، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط شد.

وی از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری نمایند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تخم مرغ‌ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند گفت: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب نمایند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • پایش معادن شهرستان تفت