Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یونس آبسالان، کورش شمس و مهرداد علی پور به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره نمایش نامه‌نویسی استانی «تابستان گچساران» بزرگداشت زنده یاد البرز زارعی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیرحسین نوروزی» شب گذشته (۲۵ شهریور) با اشاره به برگزاری جشنواره استانی «تابستان گچساران»، اظهار کرد: داوری بخش نمایش نامه‌ نویسی جشنواره را سید یونس آبسالان، کورش شمس و مهرداد علیپور از نمایش نامه‌نویسان و هنرمندان تئاتر استان و کشور برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ادامه داد: پس از انتشار فراخوان جشنواره تابستان گچساران، بزرگداشت مدافع طبیعت زنده یاد «البرز زارعی» این جشنواره در بخش های گوناگون در نیمه اول تیرماه  ۱۳۹۹ فراخوان خود را صادر کرد و در بخش نمایش نامه نویسی بیش از ۳۵ اثر از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

گفتنی است، نخستین جشنواره استانی نمایش نامه‌نویسی «تابستان گرم» را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان گچساران برگزار می‌کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تابستان گرم نمایش نامه نویسی نمایش نامه گچساران هیئت داوران جشنواره استانی نمایش نامه نویسی تابستان گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • رادیو صدای لحظه‌هاست