Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:21:12 GMT

گروه کوهنوردی کارگری مازندران به بام ایران صعود می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۰۱۱

گروه کوهنوردی کارگری مازندران به بام ایران صعود می‌کنند

محمدعلی فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این صعود در قالب طرح سیمرغ برای صعود سراسری تیم‌های منتخب کارگری کشور به ۳۱ قله مرتفع وشاخص هراستان برنامه ریزی شده وهمزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی به برنامه تیم منتخب کوهنوردی کارگری مازندران برای صعود به قله دماوند اشاره کرد وافزود: تیم منتخب کارگری مازندران با ۱۰ کوهنورد روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه به سمت قله دماوند حرکت و بامداد پنجشنبه ۲۷ شهریور برنامه صعود به قله برنامه ریزی و انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح ادامه داد، که این نخستین برنامه صعود تیم منتخب کوهنوردی کارگری مازندران به قله دماوند هست که انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد، اعضای تیم منتخب کوهنوردی کارگری مازندران از کوهنوردان فعال وباتجربه شهرستان‌های استان هستند که به عنوان نیروهای کارگری در شرکت و واحدهای تولیدی استان مشغول به کار هستند و عضو تیم کوهنوردی کارگری مازندران نیز هستند.

صعود سراسری کوهنوردان آقایان و بانوان کارگری کشور به ۳۱ قله شاخص استان‌ها طرح سیمرغ کاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5025060

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهنوردی دماوند آمل ویروس کرونا شیراز شهرکرد بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه محرم 99 کوهنوردی کارگری مازندران تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند