Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین، افزود: باید سعی کنیم نظارت و بازرسی بیشتری بر دستگاه‌های اجرایی استان داشته باشیم تا کارهای مردم زمین نماند.

وی اضافه کرد: دفتر بازرسی باید به این موضوع ورود جدی داشته باشد و به دستگاه‌های کوتاهی کننده، تذکر داده و به استاندار هم گزارش نماید تا در صورت نیاز برای حل مشکل و جلوگیری از تضییع حقوق مردم تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه حوزه بازرسی از اهمیت بسیار زیادی در تمشیت امور و پیگیری مطلوب ماموریت‌ها و سیاست‌های ابلاغی دارد، افزود:کسی که می‌خواهد در این جایگاه قرار گیرد باید شرایط لازم را داشته باشد به همین دلیل مدت زمان انتخاب متصدی این جایگاه در استان طولانی شد.

وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام نعمت اللهی به عنوان مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین، افزود: بررسی‌های زیادی در این زمینه انجام شد و در نهایت مدیر جدید با توجه به تجربه مدیریتی، دانش و علم تخصصی و شناخت بسیار خوب از سطح استان انتخاب شدند.

جمالی پور افزود: کسی که می‌خواهد سکان دفتر بازرسی استانداری قزوین را به دست بگیرد باید در بین مدیران مقبولیت داشته باشد چون بازرسی علاوه بر اینکه بر ساختار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نظارت می‌کند بر عملکرد مدیران کل نیز نظارت دارد تا استاندار در روند عملکرد مدیران قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به این موضوع و بررسی‌های همه جانبه به حجت الاسلام نعمت اللهی رسیدیم و از ایشان درخواست کردیم این مسوولیت را قبول کنند.

این مسوول با بیان اینکه تحقق ماموریت‌های این دستگاه نیازمند هماهنگی و تشریک مساعی است، افزود: باید مدیر جدید، تعامل سازنده‌ای را با همه مدیران و دستگاه‌های سطح استان برقرار کند و بتواند شرایط مناسبی را برای پیشبرد ماموریت‌های دولت در سطح استان رقم بزند.

استاندار قزوین گفت: باید همه مدیران استان از معاونان استاندار و مسوولان سایر دستگاه‌ها به این مدیر جدید کمک کنند چون تحقق ماموریت‌ها و برنامه‌های نظارتی به تنهایی میسر نخواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات مرتضی سمیعی در مدت تصدی مسوولیت سرپرستی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین تجلیل شد و حکم مسوولیت حجت الاسلام علی نعمت الهی در این سمت به وی تحویل گردید.

برچسب‌ها تکریم و تجلیل استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکریم و تجلیل استان قزوین استانداری قزوین تکریم و تجلیل استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور استانداری قزوین ماموریت ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی