Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:51:49 GMT

فیلم/ جشن موشکی مقاومت برای صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۶۴۳

فیلم/ جشن موشکی مقاومت برای صهیونیست‌ها

همزمان با امضای قرارداد ننگین عادی سازی روابط امارات و بحرین با صهیونیست ها، گروه های مقاومت حملات موشکی علیه صهیونیست ها انجام دادند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه های مقاومت در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی و همزمان با امضای قرارداد ننگین عادی سازی روابط امارات و بحرین با صهیونیست ها، حملات موشکی علیه صهیونیست ها انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۶ شهريور | ساعت:09:26 دانلودDownload کلیدواژه: دانا جشن موشکی رژیم صهیونیستی گروه های مقاومت اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ جشن موشکی مقاومت برای صهیونیست‌ها فیلم/ پیشنهاد عجیب ترامپ برای مهار آتش‌سوزی! فیلم/ تایم لپس از جهنم شعله‌ور کالیفرنیا فیلم/ قطع کردن مصاحبه زنده مشاور ترامپ فیلم/ تقلب در انتخابات به نفع ترامپ! صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

کلیدواژه: صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید