Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ تن و ۴۵۳ کیلو تریاک را کشف کردند.

خبرگزاری میزان- سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، از مناطق مرزی "میرجاوه" به مرکز استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر میرجاوه با رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان در حال انتقال مواد مخدر به مرکز استان بودند مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس، خود را در چنگال

قانون می‌دیدند برای فرار از محل بدون توجه به ایست و اخطار مأموران، اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو‌های انتظامی کرده که با آتش پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند.

سردار قنبری گفت: در نهایت پس از یک ساعت درگیری سنگین، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های به جامانده از قاچاقچیان ۲ تن و ۴۵۳ کیلو تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید: قتل زن جوان هنگام استعمال مواد مخدر/ قاتل همچنان متواری است

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی در جای جای استان پهناور سیستان و بلوچستان، هیچ نقطه امنی را برای اشرار، قاچاقچیان و سوداگران مرگ باقی نخواهد گذاشت و با عزمی راسخ در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه