Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی کارشناس مسائل اجتماعی با رویکرد جامعه ‌شناختی حقوقی، اقتصادی و روانشناسی طلاب در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مجید شجاعی، اظهار کرد: در برگزاری این دوره تخصصی انجمن مددکاران اجتماعی، سازمان بهزیستی، سازمان زندان‌ها و دادگستری اصفهان همکاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دوره سبب آشنایی طلاب و مبلغان تخصصی با مسائل اساسی و چالش‌های موجود خواهد شد، گفت: هدف از این دوره تعامل علمی طلاب و مبلغان توانمند با اصحاب علم در حوزه آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی است.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همکاری با مراکز همسو را عامل افزایش انگیزه برای پرداختن به مسائل بومی با رویکرد دینی دانست و افزود: با توجه به ماهیت مسئله محور دوره، طلاب سطح سه حوزه، دانشجویان و دانش‌آموختگان حوزوی رشته‌های مطالعات زنان و خانواده با رویکرد اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و مبلغان تخصصی حوزه خانواده فراخوان و در یک فرایند مصاحبه علمی در قالب یک کلاس گزینش شده‌اند.

وی تصریح کرد: سرفصل‌های این دوره آشنایی با آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی است و موضوعاتی از قبیل، کلیات، چیستی و چرایی مسائل اجتماعی، رویکردهای نظری به مسائل اجتماعی، پژوهش در مسئله اجتماعی، رویکردهای مداخله محور در حل مسائل اجتماعی، تحلیل جامعه شناختی مسائل اجتماعی دین، مروری بر چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی در ایران، فضای مجازی و رسانه‌های جمعی، اعتیاد و انحرافات جنسی و دیگر موضوعات پرداخته می‌شود.

شجاعی تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از مراکز و نهادهای مسئول در حوزه آسیب‌ها و دعوت از پژوهشگران برای ارائه نتایج پژوهش‌های‌شان در قالب یک کارگاه علمی در اولویت است.

وی گفت: دوره تخصصی کارشناس مسائل اجتماعی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اول مرداد ماه آغاز و تا اسفند ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

کد خبر 444463

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جامعه شناسی طلاب حوزه دادگستری اصفهان زندان بهزیستی مسائل اجتماعی آسیب های اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مسائل اجتماعی دوره تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری