Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶نهاد دولتی و غیر دولتی به‌ دلیل رعایت نکردن قانون مدیریت پسماند اخطار محیط زیستی دریافت کرده اند.

«ابراهیم مرادعلیوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: بیشترین تخلفات زیست محیطی در شهرستان مربوط به تخلفات در صید و شکار غیر مجاز، آلودگی های زیست محیطی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..است.

 

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست 9 نفر از متخلفین در شهرستان دستگیر و 4 قبضه سلاح شکاری از آنها کشف و ضبط شده و  متهمین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

 

مراد علیوند تصریح کرد: اداره محیط زیست شهرستان بر اجرای قانون صید و شکار، قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، قانون آلودگی هوا و قانون مدیریت پسماند به دقت نظارت دارد   و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال تاکنون متخلفین بیش از 118میلیون تومان جریمه شدند.

 

وی تصریح کرد: محیط زیست در راستای وظیفه ذاتی خود، به استناد ماده ۹قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده ۲۰ قانون هوای پاک، امسال برای 126نفر از کشاورزان منطقه که  با آتش سوزی عمدی اقدام به آتش زدن پس چرای خود کردند تشکیل پرونده ومحاکم قضایی معرفی کرده است.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: حفاظت از محیط زیست دهلران محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر