Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:44:47 GMT

فتاحیان مدیر امور بین الملل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۰۷۰

فتاحیان مدیر امور بین الملل شد

حکم مدیر امور بین الملل کمیته ملی المپیک صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از سوی رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک؛ حکم سیدفریدالدین فتاحیان سرپرست امور بین الملل بعنوان مدیر امور بین الملل صادر شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سیدفریدالدین فتاحیان

با سلام

نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی بموجب این ابلاغ بعنوان «مدیر روابط بین الملل» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود در راستای منشور المپیک و ضرورت توسعه ارتباطات و روابط بین الملل کمیته، تقویت تعامل و همگرایی با نهادهای بین المللی ورزش از جمله کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا، با رویکرد گسترش و تحکیم مناسبات بین الملل و در جهت تحقق اهداف وسیاست‌های کلان کمیته ملی المپیک اهتمام و مساعی لازم معمول نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

رضا صالحی امیری

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی