Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان نیروی انتظامی (نشست فصلی ـ ویدئو کنفرانسی) با بیان اینکه رمز موفقیت در زندگی، برخورداری از تقوای الهی است، اظهار کرد: آنچه می‌تواند انسان را در مقابل تهدیدات و ناهنجاری‌ها حفظ  کند، سپر مهم و کارآمد تقوای الهی است که در آموزه‌های دینی به آن تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه‌قضائیه در ادامه با بیان اینکه سلامت نفس از دیگر مواردی است که در  یک مجموعه سازمانی باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد، گفت: نظم فردی در درون یک سازمان باید به عنوان نخستین و محوری‌ترین نکته مورد توجه باشد، چرا که نظم اجتماعی، اقتصادی و ... را به دنبال خواهد داشت؛ سازمان عظیم نیروی انتظامی برای اینکه بتواند در جامعه اثربخش باشد باید نظم اجتماعی و فردی را به عنوان نکته مهم محوری مورد اهتمام قرار دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با مفسدان و اخلالگران در جامعه است، عنوان کرد: از این رو این مجموعه باید حفظ سلامت و صیانت دینی را به عنوان امری مهم در سازمان مورد توجه قرار دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با قوه‌قضائیه دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید ملجاء و همچون پدری مهربان برای مردم باشد؛ در واقع مردم هر جا که مورد ستم قرار گرفتند باید بدانند که نیروی انتظامی پناهگاه آنها است و در رفع مشکلات آنها قطعاً اقدامات ویژه‌ای خواهد داشت.

رئیسی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار ملجاء بودن باید با مهربانی و اقتدار عمل کند، گفت: اقتدار به معنای قلدری و تجاوز به حقوق مردم نیست، آنچه در پلیس امریکا می‌بینید تجاوز به حقوق و حیات و آزادی مردم است در واقع اقتدار به معنای استفاده صحیح از توانایی پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

رئیس دستگاه قضا به اهمیت تدبیر نیز اشاره کرد و گفت: تصمیم با تدبیر امر بسیار مهمی است در واقع نیروی پلیس  در هر مکانی که برای احقاق حق مظلوم حاضر می‌شود باید با تدبیر، مهربانی و اقتدار عمل کند.

وی به موضوع برخورد با اراذل و اوباش و معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و گفت: مطلقاً نباید اجازه دهیم هیچ نقطه‌ای از کشور به محل امنی برای مفسدان، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر تبدیل شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیسی سلامت نیروی انتظامی نیروی انتظامی فساد اراذل آیت الله رئیسی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند