Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، کرموند مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان در جمع خبرنگاران اطهارکرد: طرح‌های آبرسانی به ۲۶ روستای استان لرستان درهفته آخر شهریورباحضوروزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس به افتتاح خواهدرسید.

کرموند افزود: درقالب پویش هر هفته الف –ب –ایران ودرهفته بیست ویکم این پویش ۲۶ روستای استان بااعتباربالغ بر ۲۵ میلیاردتومان به شبکه لوله کشی آب سالم وبهداشتی متصل خواهندشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص خصوصیات پروژه‌ها نیز تصریح کرد::این طرح هاشامل خط انتقال، حفرچاه احداث مخزن، نصب تابلو برق وحصارکشی می‌باشدکه درمدت ۳ سال این پروژه هاآماده وتوسط مقام عالی وزارت نیرو درهفته آخرشهریور ماه به بهره برداری خواهندرسید. کرم وندخاطرنشان کرد میزان اشتغال زایی مستقیم وغیرمستقیم این طرح‌ها ۱۳۰ نفر بوده که همه این افراداز بومی‌های استان بوده وهمچنین درراستای سال جهش تولید تمامی تجهیزات بکارگرفته شده ساخت داخل کشور بوده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب طرح آبرسانی افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان