Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:47:45 GMT

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در گیلانغرب

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۵۰۰

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در گیلانغرب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : در این شهرستان به منظور کاهش تصادفات جاده ای، نقاط حادثه خیز جوزه انجیرک در محور گواور به اسلام‌آباد غرب و تنگ حاجیان در محور گیلان‌غرب - سرپل‌ذهاب با هزینه‌ای بیش از ۱۳ میلیارد ریال اصلاح شده است.

او گفت : در راستای بهبود وضعیت جاده گردنه قلاجه به اسلام آبادغرب نیز عملیات تعریض و بهسازی و روکش آسفالت در ورودی شهر سرمست تا تنگ ژاومرگ با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: به منظور کنترل و نظارت بر تردد محور‌های اصلی شهرستان در سه نقطه دوربین‌های کنترل سرعت با هزینه ۱۵ میلیارد ریال نصب شده است که طی چند روز آینده فعال خواهد شد.

محمودیان ادامه داد: ۳۰ درصد از راه‌های اصلی گیلانغرب نیاز به روکش آسفالت دارند و در این خصوص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور مرمت و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان از محل اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تصادفات جاده ای سانحه رانندگی تصادف رانندگی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر