Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@14:55:57 GMT

(ویدئو) کیم جونگ اون در سرزمین پریان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۷۶۰

فرارو- شبکه خبری دولتی کره شمالی گزارش کرد، رهبری کره شمالی ارتش را بابت اقدامات پیگیرانه برای بازسازی شهرهای آسیب دیده ناشی از وقوع طوفان و سیلاب‌های تابستانی مورد ستایش قرار داد.

به گزارش فرارو، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی از استان هوآنگهائه شمالی در جنوب پیونگ یانگ که به دلیل وقوع بلایای طبیعی به شدت آسیب دیده بازدید کرد و بازسازی موفقیت آمیز این منطقه را که به سرزمین پریان سوسیالیست معروف است، مورد استقبال قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید جزو جدیدترین بازدیدهای رهبری کره شمالی از مناطق طوفان زده در کشور است. سیلاب‌های فصلی و بارش‌های موسومی باعث بروز خسارات زیادی در این کشور شده است.

خبرگزاری کی.سی.ان.ای نوشت: ارتش کشور اقداماتی را در راستای بازسازی این مناطق انجام داده که قابل ستایش است. قدرت واقعی ارتش به تعداد نیروها و قدرت تسلیحات نیست بلکه عشق سوزان به کشورشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سیل کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید