Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز چهارشنبه در دیدار مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، اظهار داشت: آموزش و پرورش آماده است تا از طریق ظرفیت‌های فیزیکی و مجازی در اختیار خود در شور عاطفه‌ها که در سال جاری با شور و شعور حسینی همراه شده، مشارکت داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۳۸ مدرسه در استان قزوین فعال است که هر کدام به تناسب خود ظرفیت هایی دارند که می‌توانیم برای شور عاطفه‌ها از آن بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این دیدار، گفت: یکی از نیازهای محرومان در حوزه تحصیل، ارتقای سطح علمی و حضور شایسته‌تر در جامعه است که اگر به این نیاز توجه شود یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم می‌شود.

مهرعلی حق گویان گفت: فرزند مددجو با ارتقای سطح تحصیلی می‌تواند در جامعه نقش برجسته و موثری را ایفا کند و چرخه تداوم فقر را در خانواده قطع کند.

وی  اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزادای سالار شهیدان تحت عنوان شور عاطفه‌ها و با شعار "همدل می شویم برای مهربانی در مهر" برگزار می‌شود.

حق گویان افزود: با عنایت به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزش به منظور تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند تلاش خواهیم کرد  با دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌های نیکوکار، امکان خرید تجهیزات مربوط را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری و مساعدت آموزش و پرورش استان از فرهنگیان و دانش آموزان، جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای رفع نیازهای آموزشی منطبق با فرآیند جدید آموزش از راه دور صورت گیرد.

حق گویان اظهارکرد: در استان قزوین سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت داریم که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد دو هزار دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند.

وی یادآورشد: پایگاه های نمادین جمع آوری کمک های مردمی با عنوان شور عاطفه ها روز پنج شنبه ۲۷ شهریورماه در سطح استان برپا می‌شود تا پذیرای هم استانی های عزیز و نیکوکار جهت یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند باشیم.

این مسوول با بیان اینکه جشن شور عاطفه‌ها تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد،  خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه صندوق‌های این نهاد در اغلب مدارس استان برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان دایر خواهد بود، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱۰۲۸۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین آموزش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین آموزش دانش آموزان مدارس ویروس کرونا بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین آموزش دانش آموزان اخبار کنکور شور عاطفه ها دانش آموزان استان قزوین کمیته امداد حق گویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حامد مرادی، کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی ۳ سال است آموزگار شده و به دلیل علاقه‌ فراوان، ریشه‌ روستایی، آشنایی کامل به منطقه و روستا‌های اسدآباد به خواست خود در مدرسه‌ ۶ پایه‌ سنایی روستای ده سفید معلم شده است.

هر روز در فصول مختلف سال و در شرایط مساعد و نامساعد جوی و جاده ۶۰ کیلومتر جاده را طی می‌کند و می‌گوید علاقه و عشقی که به بچه‌ها دارم نمی‌گذارد خستگی را حس کنم.

آقای مرادی با تلاش و کمک گرفتن از رئیس آموزش و پرورش اسدآباد و با استفاده از سیستم‌های شخصی مدرسه را هوشمند کرده و به دانش آموزان کار با کامپیوتر و چند نرم افزار جزیی مباحث درسی پایه‌ ششم را آموخته است.

دانش آموزان مدرسه‌ سنایی با دیدن فیلم‌های آموزشی، مسابقات درسی و املا در کامپیوتر درس‌ها را بهتر یاد می‌گیرند و دانش آموزان پایه‌های بالاتر هم مانند مدارس شهر‌های بزرگ مباحث درسی مرتبط با رایانه را به خوبی آموخته و به آینده‌ای روشن امیدوار شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست