Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@08:56:38 GMT

اظهارات نتانیاهو درباره نتایج توافق با بحرین و امارات

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۹۵۸

ساعت24-نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان سفرش به واشنگتن تاکید کرد شهروندان اسرائیلی خیلی زود شاهد "ثمره" توافق‌های صلح با امارات و بحرین خواهند بود.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان سفرش به واشنگتن و قبل از بلند شدن هواپیمایش از فرودگاه گفت: سفر "تاریخی‌مان" به واشنگتن به پایان رسید درحالی که سندهای توافق صلح با دو کشور عربی را امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان اسرائیلی "ثمره" این توافق‌ها را خیلی زود خواهند دید اما این "ثمره" برای نسل‌های آتی نیز باقی می‌ماند. تمام کسانی که در مراسم شرکت کرده بودند می‌دانند که ما "تحول استراتژیکی" را به نفع اسرائیل و به "نفع صلح " محقق کردیم.

وی افزود: به وطن بازمی‌گردم درحالی که سه ماموریت به دوش دارم. اول مبارزه با کرونا. دوم مبارزه با "تروریسم "و سوم ادامه گسترش دایره "صلح".

نتانیاهو در اظهاراتی علیه مقاومت فلسطین مدعی شد: "تعجب نمی‌کنم که تروریست‌های فلسطینی طی حضور من در این مراسم تاریخی اراضی‌مان را هدف موشک‌های خود قرار دادند. آن‌ها می‌خواهند صلح را به عقب برگردانند اما موفق نخواهند شد."

وی افزود: ما تمام کسانی را که دستشان را برای "تجاوز" علیه ما دراز کنند مورد حمله قرار داده و دستانمان را به سمت تمام کسانی که به دنبال "صلح" با ما باشند، دراز می‌کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه

شهرک‌نشینان شنبه شب بار دیگر در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و بر لزوم توافق هرچه زوتر درباره تبادل اسرا تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان شنبه شب نیز مجددا در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار دستیابی به توافقی برای مبادله اسرا و توقف جنگ در غزه شدند.

در همین زمینه کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد اسرائیلی‌ها امشب در خیابان کاپلان تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار انتخابات زودهنگام و رسیدن به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای اسرائیلی در اسارت در غزه کشته می‌شوند.

القسام شاخه نظامی حماس ساعاتی قبل در پیامی ویدئویی از کشته شدن ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

به دنبال این پیام ویدئویی قسام، خانواده‌های اسرای صهیونیست عنوان کردند «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا