Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان صبح امروز (چهارشنبه) با ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش برگزار شد.

خبرگزاری میزان - روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان صبح امروز (چهارشنبه) با ریاست مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، کیکاووس سعیدی، دبیر کمیته ملی المپیک، غلامرضا شعبانی‌بهار و بهزاد پاکزاد، رییس و دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان و برخی از اعضای حاضر در مجمع به صورت وبینار در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و ۲۳ عضو درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید میررحیمی و میلاد وزیری از ریکرو و اسماعیل عبادی و محمد صالح پالیزبان از کامپوند به عنوان نماینده مربیان و ورزشکاران در این مجمع حضور داشتند.

غلامرضا شعبانی‌بهار در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: در گذشت برادر بزرگوار صالحی امیری را به وی تسلیت و برای بازماندگان طلب صبر داریم. در این مجمع گزارش عملکرد در سال ۹۸ و مختصری از سال ۹۹ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: از ابتدای ورود چشم‌انداز جامه‌ای با عنوان ارتقای جایگاه تیم‌های ملی در آسیا و جهان از طریق توسعه همه جانبه تیراندازی با کمان در کشور تا افق ۱۴۰۴ است.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه بر حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم حمایت از تجهیزات و نرم‌افزار‌های فنی در این رشته داشته باشیم با توجه به گرانی محصولات خارجی لزوم تولید داخلی دیده می‌شود ما هم از تولید کنندگان حمایت و خریداری و به استان‌ها می‌فرستیم. در بحث کمی و کیفی مربیان و داوران در ایران و جهان نیز تلاش می‌کنیم.

شعبانی بهار یادآور شد: حضور در المپیک ۲۰۲۰ و کسب مدال در آن از برنامه‌های ما در بدو ورود بود که فعلا کسب سهمیه محقق شده و میلاد وزیری افتخار کسب سهمیه را داشت و از میررحیمی، سرمربی تیم و وزیری تشکر می‌کنم. ۶ سهمیه پارالمپیک نیز گرفتیم و به کسب مدال در این بخش نیز امیدواریم.

وی یادآوری کرد: در ۹۸ بیش از ۱۹۰ روز اردوی کامپوند و ریکرو داشتیم که همه آن‌ها منتهی به کسب سهمیه در تایلند شد. همچنین ۶ اعزام برون مرزی داشتیم.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با تاکید بر جوانگرایی گفت: در بازی‌های آسیایی میانگین سنی تیراندازی با کمان ایران ۳۶ سال بود و الان به ۲۱ سال کاهش یافته است و ۹۰ درصد از تیم تغییر داشته است و بچه‌های با رنج سنی کمتر و توانمندی بالا به تیم تزریق شدند و آینده خوبی برای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ رقم می‌زنند. در بخش زنان تغییر زیادی نداشتیم و میانگین سنی از ۲۹ سال به ۲۷ سال رسیده است. در ریکرو فعلا، چون درگیر کسب سهمیه هستیم با تصمیم کادر فنی فعلا تغییراتی ایجاد نکردیم.

شعبانی‌بهار در خصوص برگزاری لیگ برتر گفت: در ابتدای ورود من و سال ۹۷ لیگ با ۱۷ تیم برگزار شد و در گام نخست پخش مستقیم مسابقات را گرفتیم و سال ۹۸ شاهد افزایش ۷۶ درصدی تیم‌ها و حضور ۳۰ تیم بودیم و برای سال ۹۹ و با وجود کرونا این تعداد به ۳۲ تیم رسیده است.

وی افزود: از سال ۹۲ در بحث داوران به روز رسانی انجام شده بود، ولی در سال ۹۸ در حدود ۸۰۰ کارت جدید صادر کردیم و تعداد داوران به روزرسانی و افراد شناسایی شدند. همچنین ۴۸ کلاس مربی‌گری برگزار کردیم.

شعبانی‌بهار تاکید کرد: افزایش درآمدی ۲۵۰ درصدی داشتیم که حدود ۷ میلیارد بوده است. از ابتدای ورود ۳۰ نفر کارمند داشتیم که طی این مدت به ۱۷ نفر رسیده‌اند. با حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی فدراسیون را تحویل گرفتم و تا پایان ۹۸ حدود یک نیلیارد و ۲۰۰ آن را مرداخت کردیم؛ و بدهی سال ۹۷ و ۹۸ به صفر رسیده است. هر چه بدهی‌ها سبک‌تر شود، فعالیت‌ها روان‌تر خواهد شد. تمام فعالیت‌ها را با پیش‌بینی مالی انجام می‌دهیم و تا الان یک دینار به هیچ کس حتی مربیان بدهی ندارم.

وی تاکید کرد: بزرگترین رغدغه بحث زیر ساخت‌ها بود. من گفتم سعی می‌کنم این مشکل را بر طرف کنم و کار را ادامه دادیم و خوابگاه پیشرفت خوبی داشته است. این آرزو محقق شده و سرمایه‌ای برای تیم ملی است.

بیشتر بخوانید: شعبانی‌بهار: حضور میلاد وزیری در المپیک توکیو قطعی نیست/ من هم می‌توانم با رایزنی، بودجه بیشتری برای فدراسیون بگیرم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تیراندازی غلامرضا شعبانی بهار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی غلامرضا شعبانی بهار مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیراندازی با کمان شعبانی بهار کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد