Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:41:36 GMT

تصویربرداری سریال «خانه امن» در کشورهای همسایه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۵۳۱

تصویربرداری سریال «خانه امن» در کشورهای همسایه

تصویربرداری «خانه امن» در یکی از کشورهای همسایه ادامه دارد تا این سریال برای پخش در آبان ماه آماده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از  سیمافیلم، ابوالفضل صفری ـ تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خانه امن» ـ با اشاره به روند تولید این سریال جاسوسی ـ امنیتی گفت: تصویربرداری سریال «خانه امن» در کشورهای همسایه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش‌تر دو گروه به صورت همزمان، یکی در داخل کشور و دیگری به صورت یک گروه بومی در یکی از کشورهای همسایه در حال تصویربرداری بودند و فعالیت آن‌ها همچنان نیز ادامه دارد تا با توجه به اعلام مرکز سیمافیلم این سریال برای پخش در آبان ۹۹ آماده شود. لذا خبر توقف تصویربرداری صرفا مربوط به سکانس‌های اکشن و عملیات تروریستی داعش بود.

این تهیه‌کننده سیما اضافه کرد: توقف کار گروه فیلمبرداری سکانس‌های اکشن و عملیات تروریستی به واسطه طی روال اداری صدور مجوزهای لازم جهت تصویربرداری در شهرک سینمایی دفاع مقدس اتفاق افتاد و همین موضوع به اشتباه به عنوان توقف کامل و به تعطیلی افتادن کل پروژه توسط برخی رسانه‌ها استنباط شد.

صفری در پایان بیان کرد: دو گروه دیگر این سریال در حال اتمام سکانس‌های خود هستند و صحنه‌های عملیات داعش پس از صدور مجوز فیلمبرداری در شهرک سینمای دفاع مقدس ضبط خواهد شد.


بر اساس این گزارش، «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی همچون حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شایسته ایرانی، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی و سامان دارابی جلوی دوربین آن رفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال خانه امن کشورهای همسایه خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد

به گزارش قدس آنلاین، براساس پیگیری های انجام شده 90 درصد از سریال «ناریا» پس از یک سال تصویربرداری شده و تا ماه دیگر نیز به‌پایان می‌رسد.

«ناریا» که اشاره‌ای به زندگی یکی از شهدای هسته ایران دارد، روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما...

این سریال 50 قسمتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور است و در آن بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، سامان صفاری در نقش سامان، محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان، آزیتا ترکاشوند،حسن اسدی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صداوسیما ساخته شده و جزو سریال‌های پر لوکیشن به حساب می‌آید؛ یکی از بازیگران این سریال درباره این موضوع پیشتر به خبرنگار فارس گفته بود: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد و حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو