Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای بهادر عبدالغنی

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) احتراما به موجب ماده پنج قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه در اجرای آیین‌نامه نحوه انتخاب و برکناری، شرایط و حدود اختیارات و وظایف امین یا هیئت امنای اماکن مذهبی و موقوفات و بنا به پیشنهاد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری به موجب این حکم جنابعالی به عنوان عضو هیئت امنای آستان قدس حلیمه و حکمیه خاتون(س) واقع در شهرستان شهرکرد به مدت یک سال منصوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قراردادن تقوای الهی، تحت عنایات و توجهات خاصه حضرت بقیه‌الاعظم(عج) با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با همکاری و تشریک مساعی اعضای محترم هیأت امنا آن آستان مقدس برابر مقررات با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مذکور در انجام محورهای ذیل اقدام فرمایید.
۱.برنامه‌ریزی و اعمال تمهیدات لازم برای بهبود و پیشرفت و اعتلای کلیه امور آستان مقدس
۲.برنامه‌ریزی صحیح و تلاش جدی در اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی
۳.مراقبت کامل در حفظ و نگهداری ابنیه، اموال، تاسیسات، تنظیم و پاکیزگی و نیز انجام تعمیرات بهسازی و توسعه مورد نیاز با رویکرد قطب فرهنگی برابر طرح مصوب سازمان
۴.اهتمام و جلب همکاری‌های لازم اعم از مادی و معنوی، مردمی و دولتی در جهت عمران و توسعه، امور فرهنگی و خدمات‌رسانی، پرداخت مقرری و هزینه‌های ضروری و متعارف آستان مقدس با رعایت صرفه و صلاح
۵. اقدام به تنظیم قرارداد با شرکت‌های بیمه‌گر معتبر با موضوعات بیمه مسئولیت مدنی، حوادث غیرمترقبه(زلزله، سیل و آتش‌سوزی) و حوادث جمعی(زوار و مراجعه‌کنندگان و غیره) با لحاظ شرایط خاص با استفاده از مشاوره و کارشناسان بیمه.

سعادت و توفیقات جنابعالی در راه خدمت به اسلام و مسلمین، خاصه خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام از ایزد منان مسالت دارم.

46

کد خبر 1433174

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین