Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در روز‌‌های حساس نقل و انتقالات بازهم قرار است دستخوش تغییرات شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه ذوب‌آهن در حالی فصل نقل و انتقلات تابستانی را سپری می‌کند که مثل فصل گذشته درگیر اتفاقات و حواشی زیادی شده است. اخیراً باشگاه ذوب‌آهن با وجود مخالفت رسمی رحمان رضایی سرمربی جدید این تیم از جذب یک بازیکن، اقدام به امضای قرارداد با او کرده است تا از همین آغاز کار شعله‌های اختلاف در اصفهان بالا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب عجیب این بازیکن با وجود مخالفت سرمربی، حواشی و تبعاتی را به همراه داشت که نخستین آن اعمال تغییرات در مدیریت باشگاه بوده است. شنیده می‌شود در جلسه اضطراری اعضای باشگاه با مدیران ارشد کارخانه، احمد جمشیدی که به تازگی سرپرستی باشگاه را برعهده گرفته بود، ‌از این سمت سلب مسئولیت شده تا باشگاه در روز‌های حساس نقل و انتقالات بدون سکان‌دار به حرکتش ادامه دهد. از سویی دیگر از اصفهان خبر می‌رسد جواد محمدی که پیش از این مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و به دلیل شدت گرفتن بیماری‌اش کار را به جمشیدی سپرده بود، قرار است دوباره به محل کار خود بازگردد.

شنیده می‌شود در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز اختلافاتی وجود دارد. از سویی برخی از اعضای هیئت مدیره بازنشسته هستند و از سویی دیگر برخی اختیارات لازم را ندارند، این موضوعات در کنار اختلافاتی که بین کادر فنی و برخی مدیران به وجود آمده باعث شده تا حالا ذوب‌آهن در مسیر خوبی قرار نگرفته باشد و نیاز شدید به رسیدگی داشته باشد. شاید در این برهه زمانی نیاز باشد متولیان بالادستی ذوب‌آهن مثل وزارت رفاه و شرکت شستا وارد عمل شوند و به وضعیت یکی از باشگاه‌های قدیمی و پرافتخار ایران سروسامانی بدهند.

جدایی دروازه‌بان ذوب‌آهن؛ هادی محمدی هم رضایت‌نامه می‌خواهد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم