Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:38:08 GMT

ذوق زدگی آقای ستاره از بارسایی شدن

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۶۷۷۸

ذوق زدگی آقای ستاره از بارسایی شدن

خرید جدید کاتالان‌ها گفت: اطمینان دارم که می‌توانم کمک بزرگی برای باشگاه باشم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی که به دلیل کرونایی شدن کمی دیرتر به بارسایی‌ها اضافه شد، در کنفرانس خبری مراسم معارفه‌اش گفت:

«امیدوارم خیلی زود خودم را با سبک بازی تیم که از نظرم باورنکردنی است وفق بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاطع مهمی را در دوران فوتبالم پشت سر گذاشته ام و حالا در لحظه‌ای تاریخی هستم. بازی در بارسا و حضور در نیوکمپ باعث غرور است. از کودکی رویای چنین روزی را داشتم و باید بگویم که عضوی از باشگاه بارسلونا بودن، خارق العاده است. معتقدم حالا در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم.»

پیانیچ در ادامه بیان کرد:

«وارد باشگاه بارسلونا که می‌شوید، تحت تاثیر افتخارات و تاریخ آن قرار می‌گیرید. مشاهده تمام جوایز و جام‌های باشگاه برایم هیجان انگیز بود. اکنون بازیکن بارسا هستم و اطمینان دارم که می‌توانم کمک بزرگی برای باشگاه باشم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا میرالم پیانیچ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است