Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:35:51 GMT

مصدومیت مانع حضور هافبک سپاهان مقابل النصر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۰۰۸

مصدومیت مانع حضور هافبک سپاهان مقابل النصر

رضا دهقانی شب گذشته به دلیل مصدومیت فرصت حضور در دیدار برابر النصر را پیدا نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی هم یکی از مصدومان اردوی سپاهان بود ولی به هر ترتیبی که بود، وینگر طلایی پوشان توسط کادر پزشکی آماده حضور در زمین شد و خودش را آماده دیدار برابر النصر کرد و از ابتدا هم وارد زمین شد.


اما یکی دیگر از مصدومان سپاهان رضا دهقانی بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران بود که به صورت قرضی در این تیم بازی می کرد و آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ که در دیدار برگشت لیگ نوزدهم برابر پرسپولیس برای او ایجاد شد، هنوز دست از سرش برنداشته و نتوانسته به طور کامل آماده حضور در مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مورد دهقانی همچینن صحبت هایی درباره حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها شنیده می شد و یحیی گل‌محمدی نام او را در لیست نفرات مورد نظرش برای لیگ بیستم قرار داده بود ولی با شروع رقابت های آسیایی این موضوع فعلا معلق مانده و ممکن است با اتمام بازی های مرحله گروهی بار دیگر مذاکرات دو باشگاه تهرانی و اصفهانی بر سر انتقال این بازیکن از سر گرفته شود.

 

نساجی مازندران رضا دهقانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا دهقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت