Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام واحدی از شرکت ۱۵۲ شرکت کننده در چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآنی اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عبدالله واحدی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح جامعه راهی برای ترویج این فرهنگ است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۱۵۲ شرکت کننده در آستان امامزاده محمد عابد (ع) شهر اراک برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ در این آزمون شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 85 خواهر و 67 برادر در این دوره از مسابقات شرکت دارند، بیان کرد:شرکت کنندگان در رشته های حفظ، تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی و همسرایی با هم به رقابت می پردازند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در پایان نفرات برگزیده چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه 2 داور بومی و ۸ داور غیر بومی از استان های البرز و قم داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات،۲۲ شرکت کننده در قرائت تحقیق، ۳۹ نفر در قرائت ترتیل، ۲۴ نفر دعاخوانی، ۱۶ نفر حفظ ۵ جزء،۳۰ نفر حفظ ۱۰ جزء،۱۷  نفر حفظ ۲۰ جزء،۱۲ نفر حفظ کل و ۲۶ نفر در رشته اذان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

حجت الاسلام واحدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت متسابقین ادامه داد: این مسابقات به گونه ای برنامه ریزی شده که ضمن رعایت فاصله اجتماعی از تجمع متسابقین جلوگیری شود و مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک سازمان اوقاف و امور خیریه چهل و سومین دوره مسابقات دوره از مسابقات نفر حفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن