Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@11:31:22 GMT

جنبش فتح: امارات از سال ۲۰۱۰ فلسطین را تحریم کرده بود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۲۸۷

جنبش فتح: امارات از سال ۲۰۱۰ فلسطین را تحریم کرده بود

دبیر اول کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که امارات فلسطین را از سال ۲۰۱۰ تحریم کرده و از آن زمان، سفیر فلسطین در ابوظبی برای هیچ مناسبت رسمی دعوت نشده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الخلیج آنلاین، «جبریل الرجوب» دبیراول کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که امارات فلسطین را از سال 2010 تحریم کرده و از آن زمان، سفیر فلسطین در ابوظبی برای هیچ مناسبت رسمی دعوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح شب سه شنبه تصریح کرد که از سال 2010 سفیر ما در امارات تعاملی با اماراتی‌ها ندارد و در عیدهای ملی‌شان، دعوت‌نامه‌ای را می‌فرستادند که در آن اعلام ‌کردند که تمامی سفیران به جز سفیر فلسطین دعوت شدند.

الرجوب افزود که کشورهای عربی کمک‌های خود را به فلسطین که بر اساس مصوبات پیشین نشست سران عرب پرداخت می‌کردند، متوقف کردند.

وی تصریح کرد که «جرد کوشنر»، مشاور و داماد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در دو سال اخیر، سفری به کشورهای عربی داشت و از آنها خواست تا کمک‌هایشان به ملت فلسطین را متوقف کنند تا این مقدمه‌ای برای در هم شکستن اراده‌شان باشد و راه حلی که مسئله فلسطین را به عنوان یک مسئله سیاسی از بین ببرد و آن را در مسائل معیشتی خلاصه کند، بپذیرند.

تظاهرات آوارگان فلسطینی در لبنان علیه سازشکاران عرب/ مقاومت تنها گزینه برای آزادسازی فلسطین استعربستان: کنار ملت فلسطین می‌ایستیم/ ترامپ: ریاض به توافق با اسرائیل خواهد پیوستوحدت و انسجام؛ واکنش فلسطینیان به وادادگی اعراب

الرجوب عنوان داشت که ما به او (عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات) و افراد دیگر بعد از امروز اجازه نخواهیم داد تا از مسئله فلسطین برای چشم‌پوشی از خیانت و توطئه شان سوءاستفاده کنند.

از سوی دیگر « صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در گفت‌وگو با شبکه فلسطین اعلام کرد که آنچه امروز اتفاق افتاد، دقیقا همان چیزی است که در معامله قرن ذکر شده است.

شب گذشته، به دنبال حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اخبار امارات جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم