Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز نجفی‌مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه بیشتر گلایه سمن‌ها از کم‌توجهی مدیران است ما باید دلسردی و رکود را از تشکل‌های مردمی کم کنیم و دست به دست هم دهیم تا سمن‌ها را به جایگاه واقعی خود در جامعه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او داشتن نگاه تخصصی مدیران دستگاه‌های اجرایی به سمن‌ها را ضروری دانست و گفت : متاسفانه امروز بسیاری از مدیران سمن‌ها را رقیب خود می‌دانند و از برون‌سپاری امور به تشکل‌های مردم‌نهاد واهمه دارند و این در حالی است که ما خیلی تلاش کرده و می‌کنیم تا این فضا را از بین ببریم.

نجفی‌مهر بر حضور نمایندگان سمن‌ها در جلسات کارگروه‌های استانی تاکید کرد و افزود: برای دعوت از سمن‌ها در این جلسات بسیار اذیت شدیم و به همه فرمانداران شهرستان‌ها هم نامه نوشتیم تا سمن‌ها را در جلسات خود دعوت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ گفت و گو در استان ما خوب تعریف نشده و هر کدام از دو طرف حق را به خود می‌دهند، افزود: سمن‌ها باید فارغ از سیاسی کردن مباحث اتفاقات زیر پوست شهر را به مدیران انتقال دهند، چون امروز جای خالی گروه‌های مرجع و شنیدن صحبت‌های آن‌ها در جامعه احساس می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تشکل های مردمی تشکل های مردمی برون سپاری سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران