Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فتح الله نوروزی روزچهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس افزود: دفاع از جان، مال، سرزمین و وطن در همه جوامع انسانی ارزشمند است ولی زمانی مقدس خواهد شد که در این دفاع حفظ ارزش‌ها بیش از جان و مال مد نظر باشد.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس که در آستانه چهل سالگی آن قرار داریم همه اقشار و گروه‌ها به راهبری امام به صحنه آمدند و نقش آفرینی کردند که تحلیل، بیان و تبیین همه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آنها کاری دشوار است اما همه موظف هستیم در حد توان در تبیین و پاسداشت این دستاوردها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی بیان کرد: اقتدار امروز کشور در منطقه، رشد فناوری علمی و نظامی، دسترسی به تولید و پرتاب ماهواره و نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نتیجه خودباوری و خود اتکایی ملت ایران در دفاع مقدس است.  

فرماندار دشتستان با بیان افتخارات این شهرستان از جمله تعداد قابل توجه رزمندگان، شهدا و اسرا، وجود خانواده پنج شهیدی، حضور سرداران و ایثارگران دشتستانی دربیشتر عملیات‌های جنگ و موفقیت‌های آنها در دور کردن دشمن از مرزهای کشور بر تبیین و تشریح نقش دشتستان در دفاع مقدس در برنامه های گرامیداشت چهلمین سال آن تاکید کرد.

نوروزی ادامه داد: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس قبل از هر چیز مخاطب شناسی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی و همکاری همه اعضای ستاد و دستگاه‌های برگزار کننده باید مد نظر باشد

برچسب‌ها فتح الله نوروزی دشتستان هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فتح الله نوروزی دشتستان هفته دفاع مقدس فتح الله نوروزی دشتستان هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است