Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جماعتی با کت‌وشلوار اما با همان تفکر وحشی نظیر چنگیز، هیتلر و صدام که تاریخ جنایات آن‌ها را ثبت کرده است، با ابزار پول و سلاح به دنبال سلطه‌جویی هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی‌زاده نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جریان بازدیداز شرکت هلیکوپتری ایران در جمع پرسنل و مدیران این مجموعه با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین سرمایه کشور نیروی انسانی است، گفت: از همین رو باید اذعان کرد که ایران کشور ثروتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه جریان سلطه به دنبال بستن درهای دنیا بر روی کشورمان است خطاب به کارکنان شرکت هلیکوپتری ایران گفت: یکی از وظایف ما پیدا کردن قهرمانانی همچون شماست تا به شما خدا قوت بگوییم و حامیان خوبی برای کاهش زحمات و مشکلات شما باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: امروز جماعتی با کت‌وشلوار اما با همان تفکر وحشی نظیر چنگیز، هیتلر و صدام که تاریخ جنایات آن‌ها را ثبت کرده است، با ابزار پول و سلاح به دنبال سلطه‌جویی هستند.

وی بابیان اینکه شما عاملان مقاومت و سرداران ارائه خدمات انسانی به ضعیف‌ترین و محروم‌ترین مردم هستید و باید در مسیر خود استوار باشید، تصریح کرد: زحمات شما در این شرکت در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که دسترسی به خدمات اولیه بهداشتی و پزشکی ندارد از همین رو اقدامات شما از ارزش والایی برخوردار است.

نائب رئیس مجلس اظهار کرد: امیدوارم به‌زودی در این مسیر به پیشرفت دست‌یافته و از تعمیر هلی‌کوپتر به ساخت آن رسیده و زنجیره ساخت هلیکوپتر سبک در کشور را که قرار است به مردم خدمات انسانی و اورژانسی ارائه کند راه‌اندازی کنید؛ اقدامی که قطعاً باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

همچنین کاپیتان سهیل قیاسی مدیرعامل شرکت هلیکوپتری ایران با اشاره به تشدید تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران گفت: یکی از اهداف دشمن تحریم صنعت هوانوردی کشور است و در این زمینه هیچ حقی برای ما قائل نیستند.
وی ادامه داد: دستان پرتوان جوانان کشورمان در این مجموعه خدماتی را ارائه می‌دهد که در حال حاضر در انحصار کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا است.

قیاسی در پایان خواستار مساعدت نمایندگان مجلس و دولت به سیستم هوانوردی شد.

گفتنی است، قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس، روح‌الله متفکر آزاد و علی کریمی فیروز جایی عضو هیئت‌رئیسه، علی مرتضی محمود وند نماینده مردم خرم‌آباد، علی جدی نماینده مردم شیروان و مجتبی رضا خواه نماینده مردم تهران امروز به‌صورت هوایی از شرکت هلیکوپتری ایران بازید کرده و در جریان دستاوردهای بخش‌های مختلف این مرکز ازجمله مجتمع تعمیرات عملیاتی و آموزشی شهید صداقت، آشیانه‌های هلیکوپتر، پروژه سم‌پاشی هوایی هلیکوپتر لاما و اطفای حریق هوایی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیرحسین قاضی زاده مجلس یازدهم سیاسی شرکت هلیکوپتری ایران قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • بیداری انسانی در جهان در حال گسترش است
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه