Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحت مند با اشاره به فعالیت های هیات ورزش های همگانی استان یزد گفت: استان یزد توانست رتبه نخست در بین استان های تیپ دو در بین هیات ورزش های همگانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « امیر عظیم صحت مند» پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به فعالیت های ورزش همگانی استان یزد گفت: خوشبختانه با فعالیت هایی که در استان یزد انجام شده تاکنون توانسته ایم رتبه های خوبی بدست آوریم که بر اساس ارزیابی عملکرد هیات ورزش های هماگنی استان یزد ر سال 98 در بین استان های تیپ 2 در کشور توانستیم رتبه اول را به خود اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش های همگانی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد تغییراتی در برنامه ها بودیم که اجرای جشنواره و مسابقات در فضای مجازی، اجرای پویش آماده باش به صورت سراسری در کشور، اجرای پویش نذر ورزشی به مناسبت ماه محروم جهت حمایت از محرومان از جمله این برنامه ها بوده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه ای که مابین فدراسیون ورزش های همگانی ایران و شهرداری یزد امضا شد یزد به عنوان نامزد اولین شهر فعال ایران معرفی شده است که بر این اساس طی ماه های آینده باید در یزد شرایطی فراهم شود تا امکانات بیشتر ورزشی برای افزایش تحرکات بدنی شهروندان اختصاص یابد و محورهای پیاده روی، دوچرخه سواری و فضای ورزشی افزایش یابد.

صحت مند ادامه داد: آوای ورزش در همسایگی، اجرای برنامه کمک های مومنانه، اجرای کمپین میزکار میز ورزش نیز از جمله برنامه های دیگر ما بوده است.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان یزد گفت: رتبه این هیات از سال 92 ارتقای بسیار خوبی داشته به نحوی که در سال 92 رتبه 24 کشوری را داشتیم اما در سال 98 به رتبه دوم کشوری رسیده ایم.

وی گفت: لازم به ذکر است در ارزیابی که توسط وزارت ورزش و جوانان نیز صورت گرفته است در 3 سال گذشته در تیپ 2 که استان یزد در آن قرار دارد هیات ورزش های همگانی استان یزد رتبه اول کشور را کسب نموده است.

صحت مند بیان کرد: 14 فعالیت شاخص و خلاقانه هیات ورزش های همگانی استان یزد که برای اولین بار در سطح کشور انجام شده شامل برگزاری جشنواره عکس همگانی، برگزاری لیگ همگانی و اجرا در مکان عمومی از جمله مرکز تجاری، طرح تعویض قلیان با هدایای ورزشی، مسابقات هیجانی هفت رنگ برای کودکان، جشنواره های ورزشی با حضور رشته های مختلف، توجه ویژه به ورزش سالمندان و معلولان، انتشار مستمر برنامه های رادیو همگانی در فضای مجازی، طرح کنترل دیابت برای بیماران یزدی است.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد ورزش همگانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت