Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@23:04:23 GMT

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۱۳۵

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه ۲۶ شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با توجه به پایان تعطیلات تابستانی، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعداز ظهر روز های جمعه، شنبه ، یک شنبه و دوشنبه۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر روزهای ذکر شده تا ساعت ۲ بامداد روز های بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه ،شنبه، یک شنبه و دوشنبه۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۸ شب، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه از این محور ممنوع است .

قدمی اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از روزهای جمعه، شنبه، یک شنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۷ عصر روزهای جمعه، یک شنبه و دوشنبه ۲۸، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

وی از محدودیت های تردد در محور تهران به فیروزکوه، سمنان و قائم شهر و قائم شهر به سمنان نیز خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه ۲۸ و ۳۱ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان مازندران محورهای مواصلاتی وسایل نقلیه از ساعت شهریورماه تا ساعت یک شنبه و دوشنبه استان مازندران ۳۱ شهریورماه پلیس راه استان محدودیت ها تردد انواع ساعت ۶ صبح تردد کلیه ظهر روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن سازی شده است و ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد رفع شده است.

وی گفت: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های امانی، راهداری در حال رفع و ایمن سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه‌، هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها به شرح ایمن سازی انجام شده؛ در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام آبادغرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر ۱ نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرسنان کرمانشاه ۲ نقطه ایمن سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استاندارد سازی محورها تغییر کرده است، لذا باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر شناسایی و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آنها در اولویت قرار دارد زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

کهریزی در پایان افزود، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، دریافت شکایات می‌باشد.

کد خبر 6091012

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت