Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود افزود: آمریکا و اروپا توجه کنند اگر بخواهند سیستم مکانیزم ماشه را فعال کنند حتما مجلس انقلابی کوتاه نخواهند آمد و دولت ایران را موظف می‌کند که تمام تعهدات برجام از جمله پروتکل الحاقی را رها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود گفت: وزرا توجه کنند امروز با تانکر ، آب روستاهای تفت و میبد تامین می‌شود و امیدوارم صدای مظلومیت این منطقه را بشنوید.

میرمحمدی درباره شرایط نرخ ارز، بورس و قیمت اجناس و کالاها تصریح کرد: سفره مردم هر روز کوچکتر می شود و امیدوارم رییس جمهوری در این باره کاری انجام دهند. زیرا استان یزد بهشت سرمایه گذاری است و امیدواریم وزیر صنعت، معدن و تجارت هرچه زودتر معرفی شوند تا برای صنایع پاک و سبز  در این استان برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

نماینده مردم یزد با بیان اینکه برنامه ای برای مدیریت وقفیات استان وجود ندارد،  تصریح کرد: ۳۰ سال است در یک شهرستان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان وقف بی برنامه رها شده است.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: استان یزد معادن بسیاری دارد ولی معادن در حال تخریب هستند و آسیب های زیست محیطی نیز به جا مانده  که عدم رضایت روستائیان را در بر داشته است و امیدوارم  وزارت صمت و مسوولان استانی اجازه ندهند حق روستاییان پایمال شود و خسارت های وارد شده را از معدن داران بگیرند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی برجام کاهش تعهدات هسته‌ ای یزد ایالات متحده آمریکا تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی برجام کاهش تعهدات هسته ای یزد ایالات متحده آمریکا تفت مجلس شورای اسلامی برجام کاهش تعهدات هسته ای یزد ایالات متحده آمریکا تفت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند