Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مایه مباهات است که شاهد استقبال استثنایی مربیان شایسته فوتبال کشور از وبینار دانش افزایی مربیان هستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه وبینار دانش‌افزایی مربیان با حضور آرسن ونگر، چهره نامدار مربیگری فوتبال جهان عنوان کرد: به همه عزیزان حاضر در وبینار خیر مقدم عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار خوشحالیم امروز در جمع‌مان آقای آرسن ونگر را داریم که از مفاخر مربیگری فوتبال در جهان هستند و امیدواریم با برگزاری چنین مراسمی شاهد رشد و ارتقا فنی مربیان زحمتکش فوتبال کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: به گواه کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای پیشتاز در امر آموزش مربیگری (چه از نظر کیفی و چه کمی) است. کمیته آموزش در طی سنوات گذشته موفق به آموزش به 35000 مربی در سطوح و زمینه‌های مختلف شده است. امروز هم باعث افتخار است در ادامه آموزش‌ها در خدمت یکی از برجسته‌ترین مربیان جهان آقای آرسن ونگر هستیم. در جمع مربیان ایرانی حاضر در وبینار جمع زیادی از آنها از لژیونرهای موفق و نامی فوتبال ایران هم در سال‌های نه چندان دور بودند و این موضوع که همه در دهکده جهانی و عصر ارتباطات می‌توانیم دور هم جمع شویم اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: مایه مباهات است که شاهد استقبال استثنایی مربیان شایسته فوتبال کشور از وبینار دانش افزایی مربیان هستیم. به طور حتم برگزاری چنین دوره‌هایی در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد و تداوم این مسیر با همراهی خانواده بزرگ مربیگری فوتبال کشور میسر خواهد بود. بار دیگر خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم مربیان بادانش کشورمان در مراحل آتی فعالیت خود موفق باشند. از تلاش‌های کمیته محترم آموزش آقایان ماجدی و جباری و سایر مبادی ذیربط در این خصوص در روابط بین‌الملل، بخش آی‌تی، در فدراسیون فوتبال هم کمال سپاس را دارم.

وبینار دانش‌افزایی مربیگری فوتبال امروز (چهارشنبه) در حالی با حضور آرسن ونگر و سخنرانی دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد که جمع گسترده‌ای از مربیان فوتبال کشورمان در این دوره حاضر بودند. همچنین در این وبینار، دراگان اسکوچیچ، حمید استیلی و حسین عبدی هم که مربیان تیم‌های ملی هستند، حضور داشتند.

ونگر: نیازهای فوتبال ایران را تحلیل و آنالیز می‌کنیم/ مربیان برای موفقیت به سه رکن نیاز دارند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال ایران فوتبال مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال ایران فوتبال دبیرکل فدراسیون فوتبال وبینار دانش افزایی مربیگری فوتبال آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر