Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:41:26 GMT

استقلالی‌ها امروز هم در قطر تست کرونا دادند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۸۱۴

استقلالی‌ها امروز هم در قطر تست کرونا دادند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی فوتبال آسیا، کلیه اعضای تیم فوتبال استقلال که در قطر حضور دارند بعد از ظهر امروز توسط افسران امنیت بازیهای لیگ قهرمانان آسیا تست کرونا دادند.

آبی پوشان در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با الشرطه عراق و الاهلی عربستان هم گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه پیش رو در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت.

کد خبر 5025722

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تست کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال تراکتور فدراسیون کشتی والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد