Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری روز چهارشنبه در نشست هیات اندیشه‌ورز تولید پوشاک ایرانی اسلامی بانوان وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان پوشاک زنان فرماندهان عملیات جنگ تمدنی در حوزه بانوان هستند، افزود: امروز ما در یک دعوای تفکر ناب شیعی در مقابل تفکر غرب قرار داریم و سه الگوی زن غربی، زن شرقی و زن ایرانی مسلمان در مقابل قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پوشش ظاهری بانوان ما باید ناظر به الگوی زن مسلمان باشد و این یک اصل است، افزود:تا کلیت‌ها مشخص نشود، نمی‌توانیم برای پوشش زن مسلمان ایرانی الگو ارائه دهیم.

طاهری اظهار داشت: در جامعه اسلامی نباید به دنبال یک پایگاه تولیدی باشیم، بلکه مراکز پوشاک اسلامی باید محلی برای تولید فکر باشد.

در این نشست در خصوص ترویج  و فرهنگسازی الگوهای پوشش ایرانی اسلامی زنان بحث و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب چهارمحال وبختیاری سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب چهارمحال وبختیاری سازمان تبلیغات اسلامی روز عفاف و حجاب چهارمحال وبختیاری سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای