Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:14:54 GMT

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۹۸۱

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد

فرهاد دلق پوش حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، فرهاد دلق پوش ظهر امروز در نشست شورای اداری سازمان، بر ضرورت برخورد قاطع با عاملین بی نظمی اقتصادی در بازار و تشدیدکنندگان رنج و سختی های مردم در این شرایط تاکید و اعلام کرد: با تمام قدرت با بسیج همه امکانات سازمان و سایر نهادهای همگام به نظارت بر بازار بپردازدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان به نقش و جایگاه معاونت نظارت و بازرسی در برقراری انضباط بازار تاکید و تصریح کرد: افرادی که از طرق مختلف از موقعیت های حساس جامعه سوء استفاده نموده و سعی در اخلال در روند جاری بازار نمایند و یا کالاهای اساسی و بهداشتی را احتکار می کنند ، بدانند معاونت نظارت و بازرسی پیگیر بوده و بیش از گذشته با متخلفان اقتصادی استان برخورد خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به کثرت واحدهای صنفی و وسعت شهرستان ها و کمبود نیروی انسانی در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها از ظرفیت اتاق‌های اصناف و بسیج و حتی پتانسیل سایر بخش‌های مرتبط بهره بگیرید تا بتوانید با اشراف بیشتر بازار را کنترل کنید.

 دلق پوش اظهار کرد: هرگونه نوسان قیمت، کم‌فروشی و احتکار رصد شود و با اقتدار برخورد گردد و جلوی فرصت طلبی ها با قدرت گرفته شود اساساً در حوزه نظارت و بازرسی، هیچگونه مماشات پذیرفتنی نیست و هیچ دینی به گردن کسی نداریم و لازم است به پشتوانه قانون، با تمام متخلفان بدون تعارف و جدی برخورد نماییم و ویژه با دانه درشت ها قاطعانه برخورد کنیم.

فرهاد دلق پوش در پایان این نشست حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.

گفتنی است؛ رئیس اداره شهرستانهای رضوانشهر، فومن و رئیس اداره حراست و امور ناریه سازمان صمت گیلان از سوابقی است که در کارنامه مهدی نقدی، معاون جدید نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان به چشم می خورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان صمت گیلان نظارت و بازرسی معاونت نظارت دلق پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد