Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:07:19 GMT

او هواداران و هیات مدیره پرسپولیس را بازی داد!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۹۲۵

او هواداران و هیات مدیره پرسپولیس را بازی داد!

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رسول پناه یک روز بعد پیروزی پرسپولیس در مقابل التعاون عربستان گفت: این برد را به خانواده بزرگ پرسپولیس و همه هواداران تبریک می‌گویم. من قبل از این بازی هم گفته بودم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش جواب دندان‌شکنی به کارشکنی‌ها خواهند داد و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد. به مربیان پرسپولیس و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم که تا پایان بازی مرد و مردانه جنگیدند و با یک پیروزی شیرین دل هواداران را شاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر همه پرسپولیسی‌ها احساس خوبی دارند و اسم رمز این موفقیت به نظر من همدلی اعضای تیم برای دستیابی به یک هدف بزرگ بوده است. ما در باشگاه پرسپولیس قدردان مربیان و بازیکنان هستیم و امیدواریم این پیروزی‌ها در دیدارهای آینده نیز تکرار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس باشگاه ماریتیمو مبنی بر اینکه بیش از دو ماه است با علی علیپور قرارداد بسته‌اند، یادآور شد: اظهارات کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو را خواندم و تأسف خوردم. با این صحبت‌های مرد پرتغالی خیلی چیزها روشن شد. کاش علی علیپور از همان اول صادقانه به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته و نمی‌تواند در پرسپولیس بماند. او و مدیربرنامه‌هایش جلساتی با من و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کردند در حالی که به گفته رئیس ماریتیمو با باشگاه پرتغالی قرارداد بسته و اصلاً قصد ماندن نداشته است. این رفتار بازی با احساسات هواداران و بی‌احترامی به من و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود. از او توقع نداشتم ما را بازی داده و روبروی هواداران قرار دهد.

رسول پناه در ادامه افزود: علی علیپور ۶ فصل برای این تیم زحمت کشیده و من هم مثل پسرم او را دوست دارم و بارها گفته‌ام در باشگاه پرسپولیس به روی این بازیکن باز است. تاکنون بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند. آنچه باقی می‌ماند رفتار صادقانه با طرفداران است. علیپور اگر از همان روز اول ما را سرکارم نمی‌گذاشت و به جای چک و چانه زدن بر سر رقم قرارداد صاف و پوست کنده به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته است این همه فشار به باشگاه پرسپولیس و مدیریت تیم وارد نمی‌شد. ما هم به شکلی شایسته از او تقدیر می‌کردیم، ما که گذشتیم و بخشیدیم اما این رسم معرفت نبود آقای علی علیپور!

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو نیز خاطرنشان کرد: صادقانه و شفاف درباره پرونده آقای برانکو با هواداران حرف زدیم و اطلاع دادیم ممکن است پنجره نقل و انتقالات باشگاه به صورت موقت بسته شود. الان به جای سفر به قطر در تهران ماندیم تا با تلاشی شبانه روزی بتوانیم منابع مالی برای پرداخت دستمزد این مربی شریف فراهم کنیم. هرچند از نزدیک آقای برانکو را تا به حال ندیدم و قبل از ما یک سنت از مطالبات او هم پرداخت نشده بود اما وظیفه خودم می‌دانم بابت تمام بدقولی‌ها ازسرمربی موفق و پرافتخار پرسپولیس عذرخواهی کنم. آقای برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و ۷ جام برای این تیم گرفته است. من از راه دور دست این مرد جنتلمن را به گرمی می‌فشارم و قول می‌دهم همان طور که ۳۰ درصد طلب او را پرداخت کردیم ان‌شاءالله ۷۰ درصد باقی مانده را نیز بپردازیم. مضاف بر اینکه قانون جدید فیفا هم می‌گوید بلافاصله پس از واریز پول به حساب شاکی، پنجره‌های بسته نقل و انتقالات باز خواهد شد.

کد خبر 5025892

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس علی علیپور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور فدراسیون کشتی والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید