Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@22:46:59 GMT

◄ راهدارخانه لنگان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۰۰۶

◄ راهدارخانه لنگان احداث می‌شود

تین نیوز عادله جوادزاده :

اردبیل| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان گرمی و راهدارخانه لنگان از اولویت‌های کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

به گزارش تین نیوز، کلیم‌الله وثوقی در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان گرمی با اشاره به اینکه آسفالت 20 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان گرمی در دست اقدام است، اظهار کرد: تا پایان سال مالی این میزان راهسازی با مشارکت بنیاد علوی آسفالت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: درقالب طرح ملی ابرار 11 کیلومتر از محورهای روستائی این شهرستان آسفالت شده که با این رقم 52 درصد از راههای روستائی شهرستان گرمی از آسفالت برخوردار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: شهرستان گرمی 655 کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان 346 کیلومتر آسفالته است.

وثوقی بر ایجاد بسترها و زیرساخت‌های لازم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هدف خدمات‌رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم تاکید و از آماده افتتاح بودن ساختمان پاسگاه پلیس راه گرمی به بیله‌سوار خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ایمن‌سازی محورها، نصب تابلو و علائم، تجدید خط کشی محورهای مواصلاتی و اقدامات مستمر راهداری در حوزه شهرستان گرمی را از اولویت‌های اداره کل راهداری اردبیل بیان کرد.

در ادامه این بازدید فرماندار گرمی نیز با قدردانی از تلاش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه شهرستان مغان گفت: در راستای خدمت مطلوب و بی‌منت به مردم توجه ویژه‌ای به اعتبارات راهداری در حوزه گرمی انجام شده است.

بهشتی افزود: 40 کیلومتر از روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان گرمی از راه آسفالته برخوردار نیستند که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم شاهد مرتفع شدن مشکلات اهالی این روستاها باشیم.

وی بر حل مسائل و مشکلات راه‌های بخش‌های موران و انگوت، حذف نقاط حادثه‌خیز، ایجاد روشنایی و خط کشی محورهای مه‌گیر تاکید و خواستار رسیدگی به راه‌های روستایی و گردشگری داش دیبی و دومولو شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهدارخانه بنیاد علوی گرمی بیله سوار کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل شهرستان گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین

تین نیوز

عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در سال گذشته تیم مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین متشکل از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز ۶۰۹ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان انجام داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان