Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در بسته آشپزی زیر قصد داریم شما را با دستور پخت چند نوع غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی آشنا کنیم. 

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از کارنیاریک و مرغ لیمویی تا ترشی نازخاتون + تصاویر

به آشپزخانه مجازی خوش آمدید

طرز تهیه پای تخم مرغ و ژامبون؛ یک صبحانه لذیذ و خوشمزه

طرز تهیه استانبولی با سبزیجات معطر

طرز تهیه کالزونه بادمجان خوشمزه

طرز تهیه خورش مرغ هندی تند و خوشمزه

طرز تهیه کباب کاسه‌ای اردبیل؛ متفاوت و خوشمزه

طرز تهیه کوکو سیب زمینی خوشمزه با ژامبون

طرز تهیه پیتزا ماکارونی خوشمزه در یک چشم بهم زدن

طرز تهیه کتلت شلغم ترد و خوشمزه

طرز تهیه اسپاگتی حرفه‌ای با قارچ و سبزیجات

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی خورش مرغ هندی کوکو سیب زمینی اسپاگتی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان

ایسنا/همدان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه این مرکز با تولید و کاشت نهال در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت مشارکت می کند.

اسفندیار خزائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی همکاری می‌کنند. 

وی با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای فرهنگ سازی، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد . 

خزائی تصریح کرد:همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

خزائی گفت: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی