Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «تقاضای رسیدگی به وضعیت سهامداران خرد بورس» اعلام کردند: «رسیدگی به اوضاع نابسامان بورس و متضرر شدن سهامداران در کمتر از یک ماه را خواستارم. بیش از ٦٠ درصد سرمایه خود را در این زمان از دست داده‌ام.»

امیر صباغ، مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری ایمیدرو در این مورد تصریح کرد: نماینده ایمیدرو در این کمیته عباس نعیمی قائم مقام و عضو هیات عامل و نماینده بورس نیز علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، قرار است با صندوق‌های حمایت از بازار همچون صندوق ثبات بازار نیز هماهنگی صورت گیرد.

صباغ افزود: هم اینک در حال صدور احکام اعضای کمیته فوق هستیم.

وی با اعلام اینکه کمیته مورد اشاره به دنبال نشست ایمیدرو، سازمان بورس و شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی ایجاد می‌شود، گفت: در این کمیته مدیران عامل شرکت‌های فولاد مبارکه، ملی مس، فولاد خوزستان، صنعتی و معدنی گل گهر، صنعتی و معدنی چادرملو، فولاد خراسان و سرمایه گذاری معادن و فلزات حضور دارند.

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایمیدرو تاکید کرد: مقرر شده این کمیته جلسات خود را به صورت هفتگی برگزار کند.

به گفته صباغ، شرکت‌هایی که دارای بازارگردان نیستند، تقاضای تشکیل صندوق را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارایه می‌دهند و شرکت‌هایی که دارای بازارگردان هستند نسبت به تقویت اعتبارات صندوق اقدام می‌کنند.

نشستی با حضور خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو و معاونان، حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برگزار شد که طی آن، ایجاد صندوق بازارگردانی مورد تاکید قرار گرفت و ایمیدرو به عنوان راهبر بازارگردانی این شرکت ها تعیین شد.

با برگزاری نشست فوق و ایجاد امید در بازار بورس، شاخص کل با افزایش همراه شده و سهام شرکت های معدنی و صنایع معدنی مورد استقبال سهامداران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار سرمایه گذاری فولاد خوزستان بورس اوراق بهادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • چرخش از سنگ‌آهن به سمت سنگ طلا!
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود