Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز مجوزی برای ادامه فعالیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان صادر نشده و این باشگاه همچنان در بلاتکلیفی روزگار می‌گذراند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنان اوضاع بدی را پشت سر می‌گذارد و شرایط مدیران، بازیکنان و حتی کادر فنی آن مشخص نیست.

مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هر گونه تصمیم‌گیری جدید درخصوص باشگاه را به صدور مجوز ادامه فعالیت نفت مسجدسلیمان توسط وزیر نفت منوط کرده‌اند اما هنوز بخشنامه‌ای از این وزارتخانه صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه فعالیت مدیران نفت مسجدسلیمان با وجود استعفا

این در حالی است که باشگاه مسجدسلیمانی تنها تا پایان شهریور مجوز فعالیت دارد و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه هم از سمت‌های خود استعفا کرده‌اند. تاکنون چندین بازیکن اصلی نفت از جمله میثم نقی‌زاده، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده و احمد الجبوری به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند و با توجه به مشکلات مالی باشگاه، بعید است نفت مسجدسلیمان را همانند فصل گذشته در نیمه بالایی جدول ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، فجرسپاسی شیراز دیروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در ورزشگاه حافظیه مقابل تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
در دور بعدی جام حذفی نماینده فارس مقابل ملوان بندرانزلی سایپا به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا