Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:24:06 GMT

پیگیری بیمه ورزشکاران در دستور کار کمیسیون ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۷۹۱

پیگیری بیمه ورزشکاران در دستور کار کمیسیون ورزشکاران

کمیسیون ورزشکاران خواستار ایجاد تفاهم نامه بین کمیته ملی المپیک و وزارت کار برای بیمه ورزشکاران شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، افشین نوروزی عضو و سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت: در نشست کمیسیون ورزشکاران که با حضور طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون ها برگزار گردید، صحبت های حمایت آمیز و دلگرم کننده خوبی در حمایت همه جانبه  از کمیسیون داشت که جای تقدیر و تشکر دارد در ادامه، نشست با ریاست ساعی ادامه یافت تا طبق صورتجلسه اعلام شده از قبل به اعضای کمیسیون به بررسی آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بررسی آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران و بررسی آیین نامه اصلاح شده کمیسیون مواردی بود که در نشست امروز به آن پرداخته شد سپس در رابطه با مشکلات پیش روی ورزشکاران و المپین ها بخصوص در این ایام سخت کرونایی  مواردی  مطرح شد و تمامی اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که کمیسیون سخنگو هم داشته باشد. همچنین مقرر شد تا از سوی کمیسیون نامه ای به اعضای محترم هیات اجرایی کمیته نوشته شود تا در صورت امکان تفاهمنامه ای بین کمیته ملی المپیک  و وزارت کار در خصوص بیمه ورزشکاران و استفاده این عزیزان از تسهیلات آن رایزنی های صورت پذیرد.

نوروزی افزود: در نشست امروز تصمیم بر آن شد تا  کارگاه هایی جهت المپین ها و یا در واقع برای عزیزانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از سوی افتخار آفرینان سابق المپیکی ایران برگزار شود تا با توجه به حضور در المپیک های قبلی  و آشنایی به شرایط حساس کسب سهمیه تا حضور در المپیک تجربیات و داشته ها خود را در اختیار سهمیه گیران بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دهند . در پایان  هم من  با اکثریت آرا به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم.

طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیونها، مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیونها،هادی ساعی رئیس کمیسیون،معصومه قربانی دبیر، سعید حسنی پور،ساوه شمشکی،الهه احمدی،مهسا جاور،حمیده عباسعلی،قاسم رضایی،مهدی کامرانی و افشین نوروزی در این نشست حضور داشتند. 

به گزارش ایسنا نفراتی چون آرش میر اسماعیلی، حسن تفتیان، زهرا نعمتی، کمیل قاسمی، بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی، یوسف کرمی در جلسه حضور نداشتند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی والیبال و شانس ایران برای کسب سهمیه المیپک گفت: هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود تمام تلاش ما این است که بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. مربی تیم ملی نیز شناخت خوبی از بازیکنان و اطلاعات روز والیبال دنیا دارد. همه ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و همه با انگیزه بالایی آمدیم.

وی با اشاره به برنامه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول بتواند امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری خواهد داشت.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان در واکنش به نبود برخی از بازیکنان در تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیاید. همه آنها دوستان ما هستند ولی نتوانستند بیایند من هم تلاش می‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم.

اسماعیل نژاد در مورد ادامه همکاری با تیم ورونا ایتالیا گفت: می‌خواهم سورپرایز کنم. تیمم تغییر می‌کند.

کد خبر 6099418

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند