Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:29:16 GMT

گذشت 24 ساعت از مفقودی جوان 36 ساله در جنگل کردکوی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۱۳۶

گذشت 24 ساعت از مفقودی جوان 36 ساله در جنگل کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر روز گذشته جوان 36 ساله‌ای اهل کردکوی که با خودروی خود به سمت جنگل‌های کردکوی رفته بوده دیگر بازگشت.

پس از گذشت چند ساعت از مفقودی وی، خانواده‌اش در ساعت 23 و 30 دقیقه عصر روز گذشته به مراکز امدادی گزارش مفقودی را اعلام و تقاضای کمک برای یافتن این فرد کردند و عملیات جست‌وجو آغاز و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا معاون جمعیت هلال احمر استان گلستان در خصوص جزئیات این مفقودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از اعلام مفقودی، چهار تیم امداد کوهستان و یک تیم آنست جمعیت هلال احمر کردکوی و هلال احمر استان به منطقه اعزام شدند.

سیدرحیم میرکریمی بیان کرد: همچنین تیم سگ‌های جست‌وجو نیز به محل اعزام و عملیات جست‌وجو را برای ساعاتی انجام داد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همچنان عملیات جست‌وجو ادامه دارد و تا یافتن این فرد تیم‌های جست‌وجو عملیات را ادامه خواهند داد.

گفتنی است، خودروی این فرد نیز در طول مسیر پارک شده پیدا شده و گفته می‌شود فرد مفقودی با فردی دارای اختلافاتی بوده اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده و تلاش نیروهای امدادی و پلیس برای یافتن این فرد ادامه دارد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان هلال احمر گرگان جنگل هلال احمر گلستان امداد و نجات جست وجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط