Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانتری با اشاره به اینکه از ضروریات است که خودروها واملاکی که استفاده ای نمی شود در لیست فروش اموال مازاد قرار گیرد گفت دستگاه های اجرایی در این رابطه تعلل نکنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه کار مطالعاتی باید متناسب با وضعیت منابع برای بخش های مختلف و راندمان آنها بوده و  کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز داشت: در حوزه های زیر ساخت و توسعه الکترونیک و پژوهشی کار انجام می شود و بعد از عملیاتی شدن ارتقای سطح عملیات کمی و کیفی و افزایش راندمان مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  منابع به سختی در دسترس قرار می گیرد باید دستگاه ها تمام تلاش خود را برای افزایش راندمان ها به کار گیرند افزود:با توجه به محدودیت ها و منابع این سند می تواند در توسعه روستاها کارگاشا باشد و باید محور دستگاه های اجرایی و شهرستانی باشد.

وی در خصوص کارگروه توسعه سند روستایی و شهری و محیط زیست گفت: یک‌نسخه آن در اختیار دستگاه ها قرار دارد که   پیشنهادات لازم  را صادر و اصلاح کنند.

کلانتری در خصوص وضعیت اسناد خزانه و مولد سازی اذعان داشت: اسناد خزانه در سال ۹۷، ۲۵۰ میلیارد داشتیم و تا پایان تیر ۳۰ درصد آن جذب شده بود و مابقی با سختی جذب شد در سال جاری افزایش چشمگیری صورت گرفت و ۲ در باقی مانده در خصوص  دانشگاه با توجه به هیئت امنایی  بوده، هرز نخواهد رفت که صمیمانه از دستگاه های اجرایی خصوصا آب منطقه ای که با سختی کار را انجام دادند تشکر می کنم و یکی از استان ها پیشرو در جذب اسناد خزانه هستیم.

وی در خصوص مولد سازی افزود: آقای  نیک اقبال شما به عنوان مدیر راه و شهرسازی و  مدیر دولت هستید باید تلاش کنید قانون اجرا شود و دولت مکلف کرده که متناسب با شرایط منابع و بودجه و تصویب شورای نگهبان، مولد سازی  پیگیری شود.

کلانتری گفت: از ضروریات است که خودروها واملاکی که استفاده ای نمی شود در لیست فروش اموال مازاد قرار گیرد و دستگاهی که سریع تر عمل می کنند موفق تر خواهند بود.

کلانتری در  فعالیت های سال گذشته سبب موفقیت و  افزایش ۳۰۰ درصدی تهاتر و بازگشایی گره گشایی پیمانکار شدیم  و عملکرد سال جاری سبب موفقیت برای سال آینده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی

بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، پزشکان، نمایشگاه‌داران خودرو، صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک، رستوران‌داران، طلافروشان، وکلا، فروشندگان لوازم خانگی و صاحبان آرایشگاه‌های زنانه در زمره بزرگترین فراریان مالیاتی قرار دارند.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، سرانه پرداخت مالیاتی فعالان برخی از اصناف در طول یک سال کمتر از یک کارمند معمولی و یا کارگر است؛ این در حالی است که میزان درآمد سالانه شاغلان این بخش‌ها چندین برابر یک کارگر و یا کارمند است.


بر اساس این اطلاعات، پزشکان، نمایشگاه‌داران خودرو،صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک، رستوران‌داران، طلافروشان، وکلا، فروشندگان لوازم خانگی و صاحبان آرایشگاه‌های زنانه از جمله اصنافی هستند که نسبت به درآمد بالای خود، سرانه مالیاتی کمتری را در طول یک سال پرداخت می‌کنند.

 



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: فرار مالیاتی ، طلا فروشان ، پزشکان ، وکلا ، مشاوران املاک ، نمایشگاه‌داران خودرو ، سازمان امور مالیاتی ، دریافت مالیات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAJ

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد