Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:38:59 GMT

یازدهمین خانه هلال ماهنشان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۸۳۰

یازدهمین خانه هلال ماهنشان افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح خانه هلال کمیته امداد امام خمینی( ره) شهرستان ماهنشان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از راه اندازی این خانه، گسترش آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر، آشنایی مردم شهرستان با سوانح و حوادث و نحوه مدیریت و مقابله با آن در ساعت های اولیه حوادث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرام میرزایی افزود: ماهنشان یکی از شهرستان هایی است که حوادث مختلفی را تجربه کرده و عمده حوادث این منطقه سیل است.
وی تاکید کرد: مربیان آموزشی هلال احمر در آموزش ها به موضوع سیل و نحوه مقابله با آن بیشتر می پردازند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امروز یازدهمین خانه هلال در کمیته امداد شهرستان ماهنشان افتتاح شد و هلال احمر همکاری تنگاتنگی با این نهاد در جهت کمک رسانی به اقشار کم برخوردار دارد که به یقین راه‌اندازی این خانه موجب همکاری های بیشتر بین این ۲ دستگاه اجرایی خواهد شد.
میرزایی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان ماهنشان همواره همراه و حامی هلال‌احمر بوده است، یادآوری کرد: در این شهرستان تاکنون ۱۰ خانه هلال روستایی راه اندازی شده و یازدهمین خانه نیز در کمیته امداد افتتاح شد.
وی ادامه داد: دوازدهمین خانه هلال در این شهرستان نیز طی چند روز آینده در راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با راه اندازی این خانه ها آموزش های همگانی و ارایه سایر آموزش های مورد نیاز مقابله با حوادث برعهده خانه های هلال، است.
میرزایی با بیان اینکه تربیت نیروهای امدادی در خانه های هلال بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: هدف از تربیت این نیروها وارد عملیات شدن نیروهای آموزش دیده در حوادث و سوانح است تا در ساعت اولیه بحران به نحو مطلوبی حادثه را مدیریت کنند.
 

خانه های هلال روستایی با همت بخشداران و دهیاران در بخش مرکزی انگوران راه اندازی می شود
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: راه اندازی خانه های هلال یکی از نیازهای ضروری در کشور بویژه در این شهرستان است.
مجتبی نوری افزود: حوادثی که در این شهرستان اتفاق می افتاد به ویژه سیل خسارت‌هایی را بر جا می گذارد و هلال‌احمر نیز تاکنون در این حوادث طبیعی حاضر و نقش بسزایی داشته است.
وی تاکید کرد: بهره مندی مردم و جوامع محلی از آموزش های هلال احمر بویژه در مناطق روستایی موجب مدیریت صحنه در ساعت طلایی حادثه می شود و از طرفی این مهم کمک قابل توجهی به دستگاه‌های امدادرسان از جمله هلال احمر خواهد کرد.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: خانه های هلال روستایی با همت بخشداران و دهیاران در بخش مرکزی و انگوران در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. 
نوری تاکید کرد: هر امکانات مازادی که در دهیاری های و شهرستان ماهنشان داریم را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار خواهیم داد.
وی تاکید کرد: بهره‌مندی دهیاران از آموزش های هلال احمر را در سطح شهرستان آغاز کرده ایم و علاوه بر این، نشست ماهانه با دهیاران را با حضور هلال احمر داریم که آموزشها ارائه می شود.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: آموزش جمعیت هلال‌احمر برای ساکنان محلات را آغاز کرده ایم و در این زمینه نیز پیشرو بوده این که در زمان حاضر نیز با همکاری آموزش و پرورش این آموزش ها برای دانش آموزان و فرهنگیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها ماهنشان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماهنشان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان ماهنشان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان اخبار کنکور شهرستان ماهنشان جمعیت هلال احمر خانه های هلال راه اندازی خانه هلال آموزش ها خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد

حکمت‌اله هاشمی گفت: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.
وی تاکید کرد: به سرعت یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی های انجام شده نیز ۲ تیم آنست(سگ های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.
هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه مجددا آغاز شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.
هاشمی افزود: جستجو توسط تیم های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.
وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جستجو بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جستجوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.
هاشمی تاکید کرد: امروز/پنجشنبه/۲ تیم امدادی دیگر با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست(با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.
وی افزود: جسد این مرد امروز توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.
هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد