Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس در کنفرانس خبری مشترک با همتای آمریکایی خود گفت که با این کشور درباره ایران اشتراک‌نظر دارد.

راب در پاسخ به سئوال یک خبرنگار درباره موضع انگلیس در خصوص اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران بار دیگر موضع این کشور در خصوص برجام را یادآور شد، اما گفت نگرانی‌های مشترکی با آمریکا در خصوص «تهدید ایران» دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راب گفت: «از نقطه نظر انگلیس، ما درباره ایران و تهدید ایران- چه از حیث برنامه هسته‌ای این کشور و چه از نظر فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده این کشور- نگرانی‌های مشترکی با آمریکا داریم.»

او در ادامه گفت: «موضع انگلیس در خصوص برجام و دلایلش درباره این موضع، معروف است.»

دومینیک راب با وجود این تصریح کرد که لندن همیشه از تلاش‌های آمریکا برای «گسترده‌تر کردن برجام» استقبال می‌کند.

در حال تکمیل....

منبع: فردا

کلیدواژه: دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • آماده‌سازی قوانین احتیاطی در مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقام‌های دیوان کیفری لاهه
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو