Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@06:15:26 GMT

وزیر آموزش و پرورش به مجلس می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۲۷۲

وزیر آموزش و پرورش به مجلس می‌رود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد و نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی اصلاح تبصره‌های (۱) و (۲) ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن را بررسی می‌کنند.

بررسی طرح دوفوریتی استفساریه بند (ج) ماده (۱۱۲) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین طرح اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و طرح الحاق یک تبصره به ماده (۵) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی نیز در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و تعدادی دیگر از نمایندگان روز یکشنبه از بیژن زنگنه نامدار وزیر نفت و سوال رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در روز سه‌شنبه از محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها نیز در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.​

پربیننده ترین طرح جدید مجلس برای تحول بازار و صنعت خودرو رونمایی شد موافقت با افزایش حقوق افراد حاضر در مناطق جنگی طرح رونق تولید و تأمین مسکن مخاطره‌آمیز است/ انتشار نامه پژوهشگران اقتصادی در رابطه با تبعات زیان‌بار طرح مجلس اجازه تسعیر ارز برای پوشش کسری بودجه و تخصیص دارایی‌های صندوق توسعه ملی به بورس را نخواهد داد به‌زودی اثرات مثبت تصمیمات دولت و مجلس در بازار ارز نمایان می‌شود/ نمایندگان تا حد امکان از اظهار نظرهای متعدد درباره ارز خودداری کنند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قانون مالیات های مستقیم بیژن زنگنه محسن حاجی میرزایی آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان بیژن زنگنه اخبار فرهنگیان محسن حاجی میرزایی اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش قانون مالیات های مستقیم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد