Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه از نزدیک شدن به توافقی با روسیه برای آتش‌بس در لیبی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» چاووش اوغلو بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) در مصاحبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن ترک» گفت که آنکارا و مسکو در جریان نشست‌های اخیر، به توافقی برای برقراری آتش‌بس در لیبی و اجرای راهکار سیاسی برای پایان دادن به بحران این کشور رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی درباره وضعیت سامانه پدافند موشکی «اس-۴۰۰» در ترکیه نیز توضیح داد که این سامانه روسی را هنوز فعال نکرده‌اند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از وزیر خارجه ترکیه نوشت: «ابتدا قرار بود اس-۴۰۰ در ماه آوریل وارد خط وظیفه شوند اما به دلیل همه‌گیری ویروس کووید۱۹، برنامه‌ها بازنگری شد. اس-۴۰۰ هنوز فعال نشده است. ارتش ما می‌داند که چه کاری باید انجام دهد. ما این سامانه‌ها را به دلیل نیاز مبرم خریدیم».

در حال تکمیل..

منبع: فارس

کلیدواژه: اس ۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد