Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منضور جلوگیری از گسترش بیماری هیچ موکبی در مرز‌های خوزستان بر پا نمی‌شود.

او  افزود: امسال هیچ کدام از مواکب نه در مرز شلمچه و نه در چذابه مستقر نخواهند شد و به همه‌ گروه ها و افراد خدمت رسان به زائران و موکب داران گفته شده که امسال از برگزاری مواکب خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بیان کرد: اربعین امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته، مواکب به اقدامات جایگزین از جمله توسعه زیرساخت‌ها و تهیه ابزار و وسایل مورد نیاز برای سال‌های آینده می‌پردازند.

او ادامه داد: موکب داران پس از شیوع ویروس کرونا در زمینه تامین بسته‌های بهداشتی نقش داشتند و بیش از ۱۳۰ هزار بسته از ابتدای آغاز کرونا تاکنون میان مردم خوزستان توزیع شد. فراهم کردن بسته‌های سلامتی و معیشتی و بسته‌های مهر اربعین هم در برنامه‌ها قرار دارد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم که به سمت مرز‌ها حرکت ننمایند، زیرا هیچ گونه خدماتی در آنجا ارائه نمی‌شود و زائران نباید خود جوش عمل کنند.

بیشتر بخوانید

خروج زائران اربعین حسینی از مرز‌های خوزستان امکانپذیر نیست

دولت عراق امسال ورود زائران عتبات عالیات را از هر کشور خارجی ممنوع کرده است، همچنین بر اساس تدابیر ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا، عزیمت به کربلا از مرز‌های ایران صورت نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیاده روی اربعین مواکب اربعین خوزستان عتبات عالیات مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی