Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:24:31 GMT

۱۷۶ طرح ورزشی در استان مرکزی بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۲۵۶

۱۷۶ طرح ورزشی در استان مرکزی بهره‌برداری شد

«عابد حقدادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع مکان‌های ورزشی دولتی و خصوصی استان مرکزی تا قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید ۶۶۷ باب بود اما اکنون به ۸۴۳ باب رسیده است.

وی ادامه داد: شمار زیادی از مکان‌های ورزشی استان مرکزی که در هفت سال گذشته به بهره‌برداری رسیده‌ از طرح‌های نیمه کاره دولت‌های قبل است  که با پیگیری‌های مدیریت ارشد و اداره کل ورزش و جوانان استان تکمیل و در اختیار جامعه ورزش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: مجموع مسابقات و جشنواره‌های ورزشی این استان در سال ۱۳۹۲ به ترتیب ۸۱۶ و ۱۱۲ مورد بود که این شاخص‌ها در سال ۱۳۹۸ به یک‌هزار و ۱۵۲ و ۱۷۱ مورد رسیده است.

حقدادی بیان کرد: سرانه ورزشی استان مرکزی در سال ۱۳۹۲ حدود ۸۳ سانتیمتر بوده اما، با راه‌اندازی اماکن ورزشی نیمه‌کاره و توجه ویژه به ورزش روستایی این شاخص اکنون به بیش از ۹۲ سانتیمتر رسیده است.

وی، شمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی در سال ۱۳۹۲ را حدود ۷۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان اکنون به حدود ۸۰ هزار نفر رسیده است.

حدود ۸۰ هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و اماکن ورزشی کارآمدی دولت پروندهٔ خبری قطب چهارم صنعت کشور در قاب خدمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و اماکن ورزشی کارآمدی دولت استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و اماکن ورزشی کارآمدی دولت اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد