Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:49:32 GMT

پلمب ۲۰ سوئیت غیرمجاز در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۶۴۷

پلمب ۲۰ سوئیت غیرمجاز در مهاباد

ایسنا/آذربایجان غربی رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد گفت: در راستای مقابله با فعالیت سوئیت‌های غیرمجاز پذیرش مسافر در این شهرستان تاکنون ۲۰ مورد پلمب شده‌اند.

عبیدالله سرخابی، امروز۲۷ شهریور در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: در طول یک سال گذشته با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اقدامات جدی برای مقابله با فعالیت‌ سوئیت‌های غیرمجاز در سطح شهرستان آغاز شده که در آخرین مورد یک سوئیت غیرمجاز در چند روز پیش پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صاحبان این سوئیت‌های بدون داشتن هیچگونه مجوزی اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند که از نظر قانونی این کار آنها خلاف بوده و باید با آنها برخورد شود.

رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد عنوان کرد: از طرفی با شیوع کرونا، از آنجایی که امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این سوئیت‌ها وجود ندارد ستاد ملی کرونا به صراحت پذیرش مسافر در سوئیت‌ها غیرمجاز را ممنوع اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از مسافران درخواست می‌شود در صورت سفر کردن حتما در هتل‌های و اقامتگاه‌های مجاز اقامت کنند تا از این طریق دست برخی افراد از انجام کارهای غیرقانونی کوتاه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه