Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:46:24 GMT

۸۵ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۶۵۲

۸۵ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حبیب جهانسا با بیان اینکه از اردیبهشت ماه که آغاز فصل برداشت چای است تاکنون این میزان از مطالبات چایکاران پرداخت شد و از این میزان دولت ۱۰۰ درصد از قدرالسهم خود از خریدها تا نیمه شهریور ماه را به حساب چایکاران واریز کرده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۱۷ هزار و ۶۸۸ تن برگ سبز چای به ارزش بیش از ۴۶۵ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده که از این مقدار ۵۱ درصد برگ سبز درجه یک و ۴۹ درصد برگ سبز درجه دو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان چای کشور خاطر نشان کرد: از مجموع برگ سبز چای خریداری شده، ۲۶ هزار و ۴۸۰ تن چای خشک تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

جهانساز با بیان اینکه خرید برگ سبز چای در ۵۳ کارخانه چای در استان های گیلان و مازندران ادامه دارد، افزود: چین پاییزه از باغات چای در مهرماه سال جاری انجام می شود.

خرید تضمینی هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک امسال چهار هزار و ۶۰۰ تومان و هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه ۲ نیز سه هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

استان های گیلان و مازندران در مجموع ۵۵ هزار چایکار دارد.

پربیننده ترین عراق واردات ۲۹محصول کشاورزی را ممنوع کرد یک صبحانه ساده، چند؟ قیمت برنج، گوشت و شکر چقدر گران شد؟ ماشین کنترلی به قیمت خودروی سواری! کدام استان‌ها بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی را دارند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برگ سبز چای قیمت چای چایکاران چای ایرانی چای ارگانیک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت برگ سبز چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده