Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مجید زیندینی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه در محل هتل‌ هیلان‌ رفسنجان به تکمیل باشگاه ورزشی شهدای مس در این‌ شهر تا سه ماه آینده خبر داد و بیان‌ کرد: تا آن‌ زمان‌ شاید لازم‌ باشد چند بازیکن برای تیم‌ فوتبال صنعت‌ مس رفسنجان‌ جذب کنیم‌ و با توجه‌ به اینکه‌ این‌ تیم‌ به لیگ برتر راه یافته‌ است  ‌مجبوریم‌ تا تکمیل‌ باشگاه ورزشی تیم‌ تمرینات خود را در تهران انجام‌ دهد و تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: بر اساس مقررات‌ فدراسیون‌ فوتبال ایران و پایه گذاری فوتبال آکادمی، سعی داریم‌ از این‌ به بعد یک یا ۲ بازیکن‌ مورد نیاز خود را هر سال جذب کنیم.

زیندینی بیان کرد: به رشته های فوتسال، بسکتبال، کاراته و ورزش‌ های همگانی در رفسنجان بودجه‌ ای اختصاص داده ایم تا پیشرفت کنند که توجه و حمایت‌ از ورزش‌ شهرستان‌، رشد و ارتقا در همه ابعاد و زمینه ها در رفسنجان پدیدار خواهد شد.
وی با اشاره به پرداخت کامل بدهی این باشگاه به مبلغ‌ بیش‌ از ۱۰‌ میلیارد تومان‌ طی روزهای اخیر گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان هیچگونه بدهی به هیچ ارگان یا شخصی ندارد و از جمله بدهی ها، بدهی به علی سامره و ... بود.
زیندینی‌ افزود: خوشبختانه  سال گذشته همدلی موجود در رفسنجان‌ موجب شد اتفاقات خوب از جمله راهیابی‌ تیم‌ فوتبال مس رفسنجان‌ به لیگ برتر شود و مجتمع مس سرچشمه هم  با حمایت‌ های خود از این‌ باشگاه باعث عزّت‌ آفرینی برای شهرستان‌ شد.
وی ادامه داد: سعی می کنیم باشگاهی مدیریت‌ کنیم‌ که در همه زمینه‌ های فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و بین‌ المللی خوش بدرخشد؛ تیم‌ فوتبال صنعت مس رفسنجان تمرینات‌ خود را در قالب اردو در تهران‌ از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
فرماندار رفسنجان هم‌ در این‌ آئین‌ از مسئولان شرکت  ملی صنایع مس ایران خواست که بودجه جداگانه‌ای  برای تقویت ورزش شهرستان، حمایت و استعدادیابی عناصر ورزشی در نظر بگیرد.
مجید فصیحی هرندی گفت:  وقتی به فرآیند راهیابی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر نظر می کنیم‌ و بر همین اساس پیروزی‌ های دیگر در عرصه ورزش‌ های فوتسال و بسکتبال را هم می بینیم‌ می توان آینده درخشان‌ را مبتنی بر همین موفقیت‌ ها ترسیم‌ کرد.
وی تصریح کرد:  باشگاه ورزشی صنعت مس رفسنجان نهاد، کانون‌ و محلی برای جمع آوری تمام‌ توان‌ ها است و این‌ توان ها، اتحاد و همدلی مسئولان‌ و بازیکنان موجب شد این‌ تیم  به موفقیت‌ دست پیدا کند؛ باید قدرت شکرگزاری را در خود ایجاد کنیم‌ که زمینه موفقیت‌ های بیشتر را فراهم‌ می کند.
فصیحی هرندی با اشاره به اینکه تیم فوتبال صنعت مس‌ رفسنجان‌ پتانسیلی برای شهرستان‌ است خاطرنشان‌ کرد:‌ باید فوتبالیست‌ های رفسنجان تقویت شوند.
وی افزود: یکی از حمایت‌ های شرکت مس می تواند راه اندازی نشریه کاغذی ورزشی در شهرستان باشد همچنین رادیو رفسنجان هم برنامه های ورزشی‌ را تقویت کند تا  بچه ها و جوانانی که سرگرمی ندارند و  به مواد مخدر روی آورده اند انگیزه پیدا کنند ‌.
 محسن‌ ارسلان‌ رئیس هیئت ‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان  هم در این‌ آئین‌ بیان کرد: یکی از آثاری که منشا موفقیت این‌ باشگاه را در زمینه راهیابی تیم‌ های فوتبال، فوتسال و بسکتبال به لیگ برتر را فراهم کرد ضمن وجود همدلی و اتحاد بین باشگاه و مجتمع مس سرچشمه؛ انعکاس خوب خبرهای‌ ورزشی‌ توسط خبرنگاران  بود.
وی افزود: یکی از رسالت‌ های شرکت‌ ملی صنایع مس ایران انجام‌ مسئولیت‌ های اجتماعی است که مجتمع مس سرچشمه در راستای راهیابی تیم‌ های ورزشی به لیگ برتر نقش بسیار مهم ایفا کرد.

برچسب‌ها فوتبال کرمان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان رفسنجان فوتبال کرمان رفسنجان اخبار کنکور باشگاه فرهنگی فوتبال صنعت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم